söndag 12 oktober 2008

Måndá morron

Kunne inte sova, så jag har suttit o snokat omkring på nätet :) Helgen har varit fruktansvärt o-händelserik! Nöjd med d!
I fredags kväll hämtade ja mitt paket från Bodystore på Hemköp. Till mej va där rödbetsjuice - druckit halva flaskan, intressant smak, men jag köper den nog INTE igen, chokladtvål & Biodrain. Har börjat inta dessa piller o ska recensera dem tänkte ja... Kan ju börja me att berätta att stl på tabletterna är som 1/3 lillfinger, dvs inte alls LÄTTSVALDA som det står i beskrivningen!!!
Föjer matrekommedationerna oxo, förutom borttagande av koffein, IT CAN`T BE DONE!! Jag klarar mej inte en dag utan mitt kaffe. Kaffe är ju en böna-bönor e ju nyttiga :D
Tagit dem i 2 dar än så länge, tycker inte ja märker ngn skillnad alls, väntar......
Hunnit med motionsrundor med mina stavar i helgen me, Phuu, har svettats som en liten gris, hatt samma träningspolo (har bara 1) på mej i två veckor nu. Dags o tvätta den!! Grymt grymt ;O)
Får inte glömma att påminna mej själv om att köpa massor av söta reflexdjur o fler överfallslarm i veckan. Jämte trottoaren bakom ett buskage på vägen bor x antal "CUJO's" som skäller o håller på att skrämma livet ur en vaje gång man går förbi på kvällarna!! Har aldrig SETT hundarna, men kan tänka mej ngt i "BEST a la odjuret arg" stilen.
Avslutningsvis så skulle ja villa visa en till middag av L. Första gången har lagade RISOTTO m. lax, oliv o ruccola. Det blev såååå himla gott!!!
Jag hade inte ätit rätten sedan skolan- då risotto va vitt tort ris utan ngn som helst smak med gröna ärtor, majskorn ev. ngn parikabit. Urk urk urk! Tycker det är tragiskt att skolan inte kunde laga ngt så gott och enkelt...

Inga kommentarer: