torsdag 9 oktober 2008

Min sushi-kock :)

Tänkte visa vilken fin sushi-middag min älskling gjorde till oss igår. Det skymtas en äggkopp på en av bilderna - vi hade inga andra småskålar att ha soja o wasabin i, hihi...
Vi tittade på "we own the night", som vi hade fått hemskickat från http://www.lovefilm.se/
men vi har sagt upp d abonnemanget nu pga. flytt o allt. Annars har d vart trevligt att få film hem i brevlådan. :) Jag o min pojkvän älskar o se på tv!! Vi spelar in allt dock - så man slipper reklamen, vi sitter sällan o tittar på ngt tv-program Live - "typ som djur"... Haha!!

Nu har vi vart ute på en 8 km kvällsprommenad, jag har tränat me mina hantlar o gjort yoga, känner mej klar för duschen!! :)
Pampy önskar alla en god natt!!

1 kommentar:

Skatan sa...

Åh gud så gott! Jag borde verkligen lära mig att göra sushi själv. Eller se till att sambon lär sig ;-)

Trevlig helg,

Skatan