måndag 13 oktober 2008

It´s a rainy day!



















..Jag träffar inte min pappa särskilt ofta, men i dag ringde han o ville att jag skulle följa med honom till en resturang då han skulle äta lunch.
Helst så kände jag inte för o fixa till mej o stapla ut från lägenheten o beblanda mej med folk överhuvudtaget. Har fått en massa acne o känner mej ur-fuuul. Chansar att det skulle kunna vara en bieffekt av Biodrainen när kroppen avgiftar sej. Jobbit, folk har ju låst in sej för mindre... D e inte det att jag e så himla fåfäng, därimot så tycker jag d e äckligt!

Jag hade precis ätit brunch också men efter många om och men så jag skulle bara ha en kopp kaffe... (o så blev d en liten kaka osso, braaa bättra på hyn...)
Han hade med sig bilder, från bortgångna farmor's hus - som han ville att jag skulle titta på, bl.a söta bilder på mej :D
Han "föräldra-klagade" nästan INGENTING för att jag inte gjorde som jag skulle el. bla bla bla... Vet inte vad som hade hänt, han va väldans nöjd o glad. D va en jätte poestiv överraskning!! Känner mej riktigt uppåt, trots d gråregniga vädret... :)

Shabbig olivtavla, en liten riktig kvist sticker fram. :)På listen står 4 lergrisar,
jag o min familj köpte de när vi va ute på moppefärd nånstans på spanska landsbyggden, tidigt 90-tal.
P.s; det är inte jag som valt tapet...

1 kommentar:

Linnéa sa...

Så har vi haft en pappa-dag bägge två. :)